Requiem

Din nou curva de viata loveste in plin. verbul copulativ suna din in ce in ce mai bine. Sarbatorile au trecut perioda de penitenta s-a sfarsit, curvele de abia asteapta sa le vizitezi. Traim deci respiram, respiram deci ne intoxicam. Niciodata futaiul nu mi s-a parut asa de prolific ca si acum. M-am uitat prea mult in oglinda, atat de mult incat am ajuns sa cred ca sufletul meu este de cealalta parte a iluziei optice. Bucati prea mci pentru a fi importante, dar destul de mari pentru a ma taia in bucatele mici. Incerc sa o ating si sangerez in timp ce nu mai respir, viata se scurge incet din mine. Tot cea ce vedem este perisabil, doar sufletul este vesnic. M-am saturat de durerea de a trai, viata e doar o operatie chirurgicala fara anestezice. Ma doare, imi pasa deci traiesc.

~ by Dark Knight on April 12, 2007.

Leave a Reply

 
