Lesbiene, bisexuale, XanaX & Lithium

~ by Dark Knight on May 3, 2007.

9 Responses to “Lesbiene, bisexuale, XanaX & Lithium”

  1. sex

    Like

  2. greşit
    astea cred că au în jur de 17-20 de ani. cea mai naşpa perioadă din viaţa unei femei, prelungindu-se uneori până pe la 22. e o perioadă foarte confuză pentru majoritatea fetelor, de obicei presărată cu excese, comportamente aberante, depresii frecvente etc.
    după ce vor mai creşte, le va trece, le va “veni mintea” la cap. noi, ăştia mai bătrâni, ar trebui să le înţelegem.

    Like

  3. buna sunt raluca si is din tm id meu:ralukaby va astept sa vb me mess pup dulce

    Like

  4. caut o bisexuala adevarata

    Like

  5. caut o fata bisexuala cu varsta de 16 ani.

    Like

  6. mido-dragut@yahoo.com
    Eu am un prieten dar as vrea sa facem in 3

    Like

  7. ling pizde si in cur cine vrea fetelor fac orice fantezzie

    Like

  8. si eu am prieten dar vreau o bisexuala….sex in 3 :D….anutza_83ro@yahoo.com

    Like

  9. doritoare de o tipa bisexuala, fara ogligatii si nonconformista in cautare de senzati tari si incitante :amiyra_20@yahoo.com

    Like

Leave a Reply

 
