In spatele usilor inchise

Am observat ca sunt criticat din doua puncte de vedere, dar hai sa nu mai deviem de la subiect si sa intram exact in miezul problemei. Primul punct de vedere vine de la blackmetal care critica anticalofilismul insemnarilor mele. Blackmetal partial ai dreptate si drept raspuns o sa-l citez pe Mihail Sorbul din piesa de teatru Patima rosie: “Adevarul nu insulta ci serveste dusuri reci prostiei calde…”. Un alt punct de vedere vine de la Defektu care sustine ca ma insel in privinta proportiei de gunoaie din facultate, foarte multe lucruri se intampla in spatele usilor inchise, in spatele cortinei, asa ca la prima vedere lumea pare aproape perfecta, cred in continuare in domnul ministru Cristian Mihai Adomnitei, sper ca el sa reuseasca cea ce alti nu au putut alti si sa reformeze invatamantul, pentru binele comun al unor generatii de copii debusolati. Un lucru foarte important este faptul ca dincolo a acele usi inchise se afla o serie de lucruri mai putin placute. O mare proportie din oameni afiseaza o anumita superioritate, o anume tendinta de a arata lumi cata deschidere spre lucruri noi au, asa ca ei cad in pacatul excesului ce ascunde chiar lipsa unor convigeri liberale, toleranta si bunavointa. Ba chiar mai mult se ajunge la punctul in care convigerile devin obsesii ia r acestea din urma nu fac decat sa duca la aparitia ochelarilor de cai. Horia-Roman Patapievici afirma, faptul ca democratia este o forma de conducere bazata pe cuvant, astfel cea mai buna modalitate de a discredita pe cineva este etichetandu-l prin atribute negative, dar despre toate acestea vom vorbi intr-un alt articol…

~ by Dark Knight on July 15, 2007.

One Response to “In spatele usilor inchise”

  1. hmm… poate că am greşit. poate că am fost cam prea acid. uneori sunt, poate, prea drastic, şi rănesc, chiar si pe cei dragi, fără să vreau. de ce nu s-ar întâmpla şi cu un necunoscut?
    o să încerc să mă explic. dacă pot…
    ce ţi-am zis, chiar dacă suna cam dur, era însoţit de un mare respect pentru efortul pe care îl faci, scriind, totuşi, aici. bine că nu scrii bancuri, auzite pe la servici sau şcoală! dar, chiar şi atunci, te-aş aprecia pentru intenţia de a împărţi puţin din tine, cu noi ăştia, care rătăcim pe pajiştile digitale (cum îmi place mie să le spun, blog-urilor.)
    poate că nu ai observat, sau ai ales să ignori faptul că nu am comentat, de fapt, topicul. doar forma. pentru că asta am şi considerat că-ţi lipseşte. ideile expuse sunt ale tale, şi, printre altele, eram oarecum de acord. iar mie nu-mi place să deschid o discuţie, în care toată lumea e de acord. nu-i văd rostul. am vrut, însă, să-ţi arăt cum văd eu lumea asta.
    e un loc public. şi, chiar dacă nimeni nu te ştie, nimeni nu-ţi vede chipul, nu-ţi aude glasul, totuşi, ca în orice loc public, e frumos să vii îmbrăcat elegant. poate nu în costum şi pantofi de lac, sau rochie de dantelă, în cazul fetelor, cu toate că sunt unii care aşa se prezintă. dar, măcar, lasă şlapii şi şapca decolorată de soare. ceea ce porţi, ceea ce te înveşmântează aici, sunt vorbele. şi felul cum le spui. în acelaşi fel în care respecţi un om, mergând frumos îmbrăcat pe stradă, alături de el/ea, tot aşa îţi respecţi cititorul, îmbrăcându-te în corectitudinea limbii pe care o vorbeşti, aşternută în cuvinte, pe blog.
    ştiu că aparţii acestei generaţii. că eşti tânăr şi tot ce vezi, în jurul tău te fascinează. că-ţi pare că e “cool” sau nu mai ştiu cum, că vrei să fii şi tu. hei, trăim sub băsescu, nu? dacă leader-ul e bădăran, poate aşa ar trebui să fim şi noi. din păcate, sau din fericire, eu cred că nu e aşa. noi suntem singurii care vom putea schimba ceva. şi o vom face doar respectându-ne. mai întâi pe noi şi, apoi, prin asta, pe ceilalţi.
    e doar părerea mea. ştiu că ţi-am aglomerat blogul şi-ţi cer iertare. sper să mă-nţelegi.

    Like

Leave a Reply

 
